کار درمان و خدمت به مردم در حوزه سلامت، سیاسی نیست

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۱۲:۵۹ | تعداد بازدید: 31

 امام جمعه مه ولات با تاکید بر اینکه کار درمان و خدمت به مردم در شبکه بهداشت و درمان کار سیاسی نیست خاطرنشان کرد:همه مردم و جناههای سیاسی به موضوع درمان نیاز دارند و همه باید این حوزه خدمات رسان را حمایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی،حجت الاسلام داوود زاهدی گفت: تریبون نماز جمعه، روحانیون و مبلغین در راستای افزایش آگاهی و خدمت هر چه بهتر در کنار حوزه سلامت است و همه ما باید جهت رفع مشکلات مردم در این حوزه خصوصا مراجعینی که وضع مالی نامناسبی دارند،با هدف جلب رضایت و خشنودی خداوند کریم بیشتر و بهتر خدمت کنیم.

وی گفت:افزایش خدمات دهی به مردم در مرکز جامع سلامت شادمهر، اختصاص متخصصین و فعالسازی اتاقهای عمل از خواسته های مردم این شهرستان است.

وی در ادامه گفت:بیشترین مراجعات به نهادهای حمایتی و ستاد نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی بحث هزینه درمانی است که با ارائه کامل خدمات در این شهرستان هزینه های اضافی را به مردم تحمیل نکنیم.

لازم به ذکر است دکتر محسن تدین معاون درمان،مدیر حراست و مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن دیدار با تمام جمعه و فرماندار مه ولات از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید بعمل آورد و از زحمات و تلاش مدیر  و پرسنل شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر نمود.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، ۶ پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی  به مردم ارایه می‌دهند.