افزایش فوتی کرونا در مه ولات

شناسایی ۳۴ بیمار جدید در تیرماه ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۳:۰۲ | تعداد بازدید: 17

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: در تیرماه امسال ، ۳۴ مه ولاتی مبتلا به کرونا با انجام تست pcr و رپید تست شناسایی و یک بیمار مبتلا به کووید۱۹ در این شهرستان جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، از ابتدای شیوع این بیماری منحوس به ۱۵۲ نفر رسید.


به گزارش روابط عمومی،دکتر سیما عسکری با تاکید بر اینکه ۱۶ شهروند در بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان شهرستانهای اطراف بعلت مبتلا شدن به بیماری کرونا بستری هستند خاطرنشان کرد:افزایش پوشش واکسیناسیون عمومی کرونا با اولویت دز سوم و چهارم،حذف دیدارهای غیر ضروری و پرهیز از حضور در اجتماعات،میهمانیها و اماکن شلوغ بهترین توصیه ما به شهروندان عزیز میباشد.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۶۲۴ نفر رسید.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی به مردم ارائه می‌دهند.
فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد

سر تیتر خبر
افزایش فوتی کرونا در مه ولات