همزمان با هفتۀ دولت:

دو پروژۀ بهداشتی درمانی در مه‌ولات به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۸:۳۹ | تعداد بازدید: 11

پروژه‌های مرکز خدمات جامع سلامت شادمهر و خانۀ بهداشت همت‌آباد در مه‌ولات همزمان با هفتۀ دولت و باحضور نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان، رئیس و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات به بهره‌برداری رسید.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در آئین بهره‌برداری از این پروژه‌ها که با همراهی خیرین حوزه سلامت به مرحلۀ افتتاح رسیده است، گفت: پروژۀ مرکز خدمات جامع سلامت شادمهر با زیربنای 1250 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 35 میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شد و افتتاح آن منشا خدمات موثری در منطقه خواهد بود. همچنین خانه بهداشت روستای همت‌آباد نیز در زمینی به زیربنای 90 مترمربع و با هزینه‌ای حدود 6میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. 


دکتر حسین ابراهیمی‌پور با اشاره به اهمیت توسعۀ زیرساخت‌های سلامت در منطقه بیان داشت: ارتقای کیفیت خدمات ارتباط مستقیمی با توسعۀ زیرساخت‌ها دارد و امیدواریم با همراهی مسئولان و خیرین ارجمند شاهد سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی حوزۀ سلامت به‌ویژه در نقاط روستایی و کم‌برخوردار باشیم.


دکتر محسن زنگنه نمایندۀ مردم شهرستان تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز سلامت را یک رکن اساسی در توسعه‌یافتگی قلمداد کرد و اظهار داشت: مواجهه با همه‌گیری کرونا اهمیت پرداختن به توسعۀ زیرساخت‌های سلامت را بیش از پیش نمایان ساخت و امروز مسئلۀ سلامت به یک سرفصل مهم در سندهای توسعه‌یافتگی تبدیل شده و برای پیشبرد اهداف توسعه‌یافتگی منطقه نیازمند تسریع در روند ساخت پروژه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی هستیم.

سر تیتر خبر
همزمان با هفتۀ دولت: