#ماسک_من_محافظ_تو

با برگزاری مراسمات عزا و عروسی؛به درد ها و مشکلات جامعه نیفزاییم

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ۱۳:۳۷ | تعداد بازدید: 26

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان مه ولات گفت:اگر برای مدتی محدود در یکسری اجتماعات شرکت نکنیم؛هیچ صدمه ای وارد نمیشود لذا با برگزاری مراسمات عزا و عروسی با درک وضعیت موجود به آلام و دردهای جامعه نیفزاییم.

علی دست آموز در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: با توجه به اینکه وضعیت استان خراسان رضوی و شهرستان مه ولات در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است ؛ضمن شرکت در پویش استفاده از ماست به همه عزیزان تاکید می کنم بر اساس مسئولیت اجتماعی که همه شهروندان درگیر آن هستند؛ تقاضامندم هزینه بیشتری به کادر بهداشت و درمان تحمیل نکنند.

وی گفت: در سازمان امور مالیاتی به همه پرسنل و مودیان مالیاتی تاکید شده با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از استفاده قدمی جهت جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان که بیشتر بر فرسودگی و خستگی تمام فرسای این عزیزان اضافه نکنیم.

دست آموز گفت: اگر برای مدتی محدود در یکسری اجتماعات شرکت نکنیم هیچ صدمه ای وارد نمیشود لذا جهت برگزاری مجالس شادی فرصت های بسیاری هست.

وی با تاکید بر اینکه با برگزاری مراسمات عزا و با درک وضعیت موجود به آلام و دردهای جامعه نیفزاییم افزود:از ابتدای شروع کرونا؛ وضعیت مهار ویروس در مه ولات بسیار عالی بود که این مهم را مرهون کادر بهداشت و درمان شهرستان هستیم ؛لذا اطلاع رسانی از طریق بیل بوردها عالی بود و سمپاشی معابر عمومی و پویش هایی که راه اندازی شد مردم عزیز مه ولات سنگ تمام گذاشتند که به نوبه خودم از همه دست اندرکاران تشکر میکنم.

 
 

 

 

 
 
 
 
سر تیتر خبر
#ماسک_من_محافظ_تو